جوک (7)
نوشته شده توسط : admin

های gif طنز 22

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

کیا قبول دارن؟!
آدم باید یکیو داشته باشه
که وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه...
.
.
.
.
من ک این حسو نسبت به لواشک دارم

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

گاﺑﺮﯾﻞ ﮔﺎﺭﺳﯿﺎ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻫﺮﮔﺰ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ، ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ...
ﭼﻮﻥ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﺴﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮ ﺷﻮﺩ ...
.
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍ
.
ﮐﺴﯽ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﻧﺸﺪ؟؟؟؟
.
ﻧﺒﻮﺩﺩ ﮐﺴﯽ ﻋﺎﯾﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ؟؟؟؟؟؟
.
ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﻮﺩ؟؟؟؟؟
.
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﭼﯽ؟؟؟؟؟؟ !!!
.
ﭖَ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﺎﺑﺮﯾﻞ؟؟؟؟
ﻭﺍﻻ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺑﺎ ﺭﻭﺣﻮ ﺭﻭﺍﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

تنها کسی که از صمیم قلبش به من گفت I LOVE YOU
.
.
.
عروسک دخترخالم بود، اونم باید فشارش میدادم تا بگه...!!!

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

من مطمئنم اگه بهشت هم برم تا بخوام نزدیک یه حوری بشم، زود بهم میگه:
.
.
.
داداش

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !
والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !
نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید
قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید...

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه بزرگ نمیکنند چون از بزرگی کوچک امروزشان فردایی کوچکتر از بزرگی دیروز خواهند ساخت..»

.
.
منم نفهمیدم!
ولی خیلی با کلاس بود گفتم بزارم براﺗﻮﻥ.
فلسفیه میفهمی؟؟؟فلسفی

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

آقا ما بعد شونصد دهه زندگانی:
تازه دریافتیم سندی چی ميگه!!
میفرماین: امشو شو شه لیپک ری هیرونه...
لیپک = قطب نما
ری = رو
هیرون = سمت جنوب...
هیرون: به لهجه بوشهری یعنی جنوب
خداییش اونایی که فک میکردن میگه " لیپک لی لی لونه " دستا بالا لطفاً
خودم اولی

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ استاتوس طنز فیس بوک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

زندگي نامه اكثر آدماي بزرگ در ايران:

.

.
.
او در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود




:: برچسب‌ها: جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , موزیک چت دریا,چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , شکلک,تبریک عید غدیر,اس ام اس مخصوص عید غدیر خم, اس ام اس ویژه عید غدیر,daryachat , chatdarya , chat ,
:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
انجمن معلولین در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: